So here we are

Tjotjotjotjo! kan ju börja med att säga att jag blev så arg så jag ahde lust att slå sönder varenda lila sak i rummet i mosre när jag såg att det låg snö på vägen! fyfan för snö, den kan bara gå och dö. hehe. 
skönt iaf att man hade sovmorgon och var ensam hemma. så jag kunde ju "väcka mig själv" genom att spela kuung musik på max volym nästan, funkar svin bra. 
Jonte var ju iaf dagens enhärjare när han inte kunde hålla käften på sista lektionen. nästan 2 timmar bara skrik och stojj. tur att han är för jävla schöööön. annars hade det aldrig kunna gå! nu ska jag tanka lite filmer och musik och göra ipoden redo, för imorgon så är det som sagt trysil som gäller. och jag ska ha filmer och fan vette allt på ipoden så jag kna underhålla mig själv. hoppas det bli roligt. eller det måste bli roligt! har man tur kanske man kan se någon snygg norsk güzz, dreeeeeeeeeegel!!!

Vad tycker ni om att jag gör så att inte videon visas när jag lägger upp musik då? bra eller anus? kommer självklart att lägga upp videor när jag tycker att dom är för jefla bra. jaja nu ska jag börja fixa inför imorgon!




Mates of state - California

 

The sounds - Beatbox



CHEERS M8!


Kommentarer
Postat av: Philipgustafsson

Keep doing what you are doing , mena med att fortsätta lägga upp videos !!!:) annars awesome hela vägen !!

2010-03-18 @ 20:08:41
URL: http://philipg.blogg.se/
Postat av: molly

det ska va videos !

2010-03-18 @ 21:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0