the day before friday!

Glömde nästan bort att jag hade en blogg idag, tills simon kom och påminde mig, tackaar!
idag började det med att jag gick till skolan en timme förtidigt för jag kollade bara på minutrnarna på klockan och inte timmarna, shit happends! så jag tog en kaffe och satte mig och läste en tidning. sen har hela skoldagen varit rätt lugn. just ja, höll på att bli överkörd också, kändes nästan som om jag var tbx på Londons gator och kollade bara åt höger.
och för andra gången under hela ettan så fick jag sällskap hela vägen hem, eddie skulle nämligen till sin pappa. så det var skönt som fan att ha någon att prata med på vägen hem. sen när jag komm hem tog jag något och käka sen bar det av ner till stan för att kika runt lite, hamnade som vanligt inne på carlings och det blev en blå skjorta, ser ut som jeans skjorta men är tyg, It's pretty got damn awsome! sen gick jag hem igen för maten stog på bordet. sen har jag bosatt mig här och på mitt lilla rumm som luktar tonåring mer än vanligt just nu och som för övrigt nästan är helt proppad med grejjer. skönt att man får nytt rumm på påsken någon gång.
finns väll inte så mkt mer att säga antar jag. hörs imorgon om jag inte glömer bort er igen, men det kommer inte att ske, jag lovar!

här har ni dagens låt: skön remix som fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0