step down

Fyfan säger jag bara, fyfan! den här jävla snön har jag fått nog av nu. orkar inte med skiten länge.. och desto mer man vill att den ska försvinna, jo vad händer. det kommer ännu mera! hiphip hurra! men åh andra sidan så kan man ju sitta inne och trycka utan att behöva känna sig tvungen att gå åt( som man kan känna när det är fint väder)
Har påbörjat min tjatning om ny dator till pappa nu, mamma hjälper mig även. helt otroligt att hon gör det men bra är det ju iaf! orkar inte med stationän längre, är mer sugen på en bärbar, då man kan ta med sig den när man ska till kompisar eftersom jag är väldigt ofta borta hos kompisar för mitt rum är totalt jävla kasst, skönt att vi ska rusta i sommar. så får jag mitt nya rum och allt kommer bli så slappt och chill där inne, muuummmms!
just ja, med tanke på det, så under själva rustningen kommer jag kanske på flytta ut till ett rum som vi har står på gården. och det kommer ju bli hur jävla skönt som helst! bara öppna dörren när man vaknar i solskenet och dra på nå skön musik och kliva ut och käka frukost! allt kommer bli mer enstört eller vad man kallar det, haha.
skola idag, som vanligt är tisdagar jävligt slappa eftersom vi har först en lektion sen en jävla hålltimme där man passar på att gå och käka på lilla saigon, svin gott! sen har vi matte, sen var jag och eddie så dukitga att vi gick på elstugan, då man inte gör någonting utan bara sitter och snackar. skit najs! och nu kom den där jävla halebop reklamen på spotify up, hatar skiten. dags att köpa premium kanske? hmm.. fårse!

Music:

Swingfly - Singing that melody[crystal & lyte mix]


Alexander spit - Long Awaited ft. J-billon


Cheers dudes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0