sånt som händer.

Jag vet, FÖRLÅT! jag som lova ett inlägg igår kväll. ist gick jag på hockey med coffe och efter det var det supercross film som gällde.  men jag lovar er, sitter och gnider in citroner i ögonen bara för att jag inte höll vad jag lovade igår. 
vad ahr hänt idag då. skolan, ingen första lektion så ist hade vi någon föreläsning om skatt och grejjer. sen så åkte vi ner på stan och käka donken sen så blev det bowling idag igen. riktigt jävla roligt faktiskt! sen hade vi en lektion sen så slutade vi. 2 sköna skoldagar i rad! hur skönt är inte det liksom? sen var jag med coffe och vi tvättade hans bil för han ska sälja den idag. och coffe lyckades även införskaffa sig sin 11e parkeringsböter och han har haft körkort i 1.5 år.
som sagt tidigare i inlägget, så fick ni inget igår.. ist kanske jag kan bjuda på lite musik nu ist, ja det gör jag fan. här har ni 3 grymma låtar:

One republic(remix) tack coffe för du visa mig den!

Lil wayne - drop the world

St. john's dance - the plot

Kommentarer
Postat av: Anonym

grymt musik! länka några grymma spotifylistor! vore awesome!

2010-03-10 @ 18:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0