Keep on walking

kom på en sak. jag gör alltid mina inlägg alldeles för sent tror jag, för nu är jag så trött när det är skola och grejjer så jag hämnar i sista minut och skriver och då blir det oftast inge vidare. märkte en annan sak när jag läste igenom mitt eget inlägg efter jag postat det. jadu... min svenska... det var nästan ltie svårt att förstå vad jag hade gjort. jaja, hoppas ni förstod endå! ska försöka skärpa mig med det, men jag har lovat mkt som jag inte har kunnat hållit på den här jävla bloggen, men jag kna ju alltid säga att jag ska försöka?

bjuder som vanligt på en liten film;

Nike 6.0 Partners in crime, fit (hoppa fram till ungefär 4:35 min, då det är den riktiga porren som börjar)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0