Jagvet,Jagvet

har varit förbannat dålig på att uppdatera men vafan, komm igen. kan ju itne bara sitta och trycka framför datorn hela dagarna, även fast större delen av dagen hamnar vid just datorn. söndag idag, fyfan vad trökit! enda man kan göra dom dagarna är att;
1. man jobbar på att sin baksmälla ska försvinna
2. man går och tar en kopp kaffe med en kompis på ett fik och snackar om veckan
3. man sitter hemme helt med sig själv och trycker vid datorn och spelar tv spel
4. man gör absolut ingenting och sitter bara och tycker allt är piss för att det är skola dagen efter

det är väl bara det man kan göra en söndag, eller? närå finns mkt mer att göra.. men som jag kände just nu var det dom enda alternativen som fanns. har inte så mkt mer att säga om dagen eftersom jag har bara gjort nr. 3. så vi ses imorgon allesamans och jag kommer inte glömma bort er eller något såndant som jag brukar, PEACE!

FÖRESTEN! missa inte min gode vän christoffer van kuijls "top 5" intervju med tumult bmx! enjoy!
http://www.tumultbmx.com/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0