Hey, I'm in the band!

Nej tyvär.. rubriken följer inte saningen. och vi ska nog vara glada för det!
min förkylning vägrar gå över och jag fortsätter bara att torrhosta gång på gång, snoret rinner ur näsan som om någon glömt stänga av en vattenkran! ojoj.. hoppas det är bra tills på fredag då det bär av till trysil på friluftsdag. synd bara att det kommer regna. eller det är vad den där jävla väderleksrapporten säger iaf. dom har ju haft fel i snart en vecka vafan. hoppas dom har det på fredag med! en annan sak som ingår med resan som jag inte är lika stoked på är att jag kommer tvingas kliva upp klockan halv 4!! fyfan i helvetes jävlar vad jobbigt. inte får jag vara vaken för päronen heller...
idag har det varit en jobbig skoldag och det är tur att det soliga vädret steker i ansiktet när man går hem iaf. det får en att tycka att dagen är lyckad känner jag iaf.

bjuder som vanligt på lite musik!
1. Alexander spit(har jag visat den ena så måste jag ju visa den första videon han gjorde med)
2. Ladygaga ft. marilyn manson - lovegame (remix)
 


Cheer's m8

Kommentarer
Postat av: linn

du är ba så jävla fresh lovis!

2010-03-18 @ 14:15:20
URL: http://obamamama.blogg.se/
Postat av: philipgustafsson

sick partylåt !!

2010-03-18 @ 16:59:31
URL: http://philipg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0