fuck to the yes, hell to the no!

Hallåj! som ni vet så var jag i trysil igår så jag orkade värkligen inte med datorn igår bara(helt otroligt). Vädret sög balle som fan och det gled som en tvättsvamp på asfallt. tur att man var med där med vänner, annars hade det sugit totalt! inte såg jag lika mkt snygg norska tjejer som jag hade hoppats på.. även att jag fick för mig att gå och köpa en redbull när vi hade åkt klart, gissa vad den kosta då? 30? nää... 40? neejee.. 55? jaa, norksa. så 73 SPÄNNN!!!!!! för en redbull jävel! helt stört så det blev till att slå igen plånkan och gå dr ifrån och säger hell to the no när jag lämna stället. sen påvägen hem var det rätt skönt endå, lite av en bussmänniska tror jag fan. vi kollade på 2 filmer, den ena var någon americansk fotbolls film som jag inte vad vad den hette, den var fan svin bra, och det handla lite om att svarta och vita skulle kunna samsas och spela fotboll tsm. sen den andra var någon skräckfilm som jag itne heller vet namnet på, hehe. bra koll va? den handlade om att det hade blivit nått fel i nått labb så nått samhälle hade blivit övertagna at en tjock dimma och i dimman fanns det massa insäkter som var svin stora och grejjer. jaja den var väll inge vidare iaf. slutade hemskt som fan iaf. jaja nu tror jag nog ni har fått en bra uppfattning hur jag hade det i trysil igår. eller en sak till! jag glömde dra åt korken på en dr.pepper innan jag stoppa ner den i väskan, jiiihaaaaaa!!

Cheer's brother & sisters!


Kommentarer
Postat av: Moa

Remember the titans och The Mist tror jag du såg ;)

2010-03-21 @ 15:39:25
Postat av: Love

japp;)

2010-03-21 @ 17:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0