empire state of mine

ojojoj, vilken jobbig jävla dag det här var! inte alls lika slapp och skön som dom andra 2. först hade vi engelskaläraren som alltid är en jävla mardröm. sen hade vi svenska när vi skrev och snacka om nu dikter, skit kul! eller inte...
sen var det lunch och det var iaf jävligt gott! pasta & köttfärsås.  sen hade vi rolf i verkstaden och det var ju bara att sitta där och vänta in klockan. sen efter det så hade vi ellära, ämnet som djävulen själv måste ha kommit på, fyfan! sen entligen så var skolan slut! så gick jag,simon & drewes till mamma och hämtade pengar till mig så gick vi ner och bowla, haha. men det här var fan sista gången.. gick ju åt h-vete och det sög helt och hållet. sen traska man hem och nu sitter man här och degar och lyssnar på music. borde nog plugga lite också fast får se om jag orkar.
Martin var iaf dagens roligaste, när killen kommer och tutar i firmabilen genom en hel kurva och hänger utanför och hyttar med näven och skriker. haha det var roligt som fan! var någon som inte våga skriva in sitt namn i en kommentar som ville ha spotify listor. så din önskan är min lag. här har ni min lista där det finns all olika sorters musik. Mr. Lööve

(vet att det blev ett ganska på negit inlägg, men man måste ju få ha sånna dagar också!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0