Dr.Carter

Hejsan hoppsan på er everybody. blev inget inlägg om dagen igår kväll. men det endå som hända var att vi var ute och gled i johans crossbuss med massa härligt folk och lyssnade på skön musik. så jävla chill det var. 
idag vakna jag upp runt 10. käka frulle, blev kontaktad av phille och bästämde dejt på coffe louage( tror jag det heter) så jävla kass på vad alla fik heter. så blev det till att käka lite varma mackor där, rekomenderas som bara fan! sen kom max. så gled vi hem till phille och väntade på rimmaren tom. sen skulle philip ut och övningsköra och jag och tom gick med max ner på stan och sa farväl och köpte guuuudis och far hemm til mig. sen kom philip hit igen. sen så drog vi hem till philip för han skulle käka, sen så drog tom för han skulle glida kärra med johan. så det blev bara jag och phille kvar hoss han, vi tog det lite lugnt till vi drog hem till mig för att spela lite skate 2 och kolla på lil wayne's documentary. kan ju lova att jag är ett stort jävla fan av han nu typ..
så man kan säga att dagen har varit som ett jävla flipperspel, och vi har varit kulan som far över allt hela tiden.
så phille drog precis hem för han ska sova tidigt för att sen ta tåget 10 över 5 inatt till sin lya i göteborg. så nu ses vi inte på typ 2,5 vecka, fuuuuuuuuuuck.
så nu fick jag min chans att smeta in ett inlägg. blir ingen låt för dagen. så vi kör på med en music monday imorgon ist. så får ni en skön start på veckan

CHEER'S PEOPLE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0