Dagen onsdag.

kort sumering av onsdagen nu då! vakna upp utav syrran som väcker en och frågar om jag vill ha frulle, så jag hasa mig upp ur sängen med förslutna ögon och gled ner för varje trappsteg till köket, väll nere så sitter syrran och pojkvänen hennes och tuggar på nybakta skons, tror det stavas så va? efter en mumsig frulle så gick jag upp och satte mig vid datorn som vanligt. sen tror jag att jag itne har gjort något fram tills klockan 18.00 då jag gav mig på matlagning, makaroner med kötfärssås. SVINGOTT! sen efter det så bar det av hem till coffe där han och simon grejjade med coffes nya tv som han införskaffat. sen kom pontus och lira lite skate 2. sen nu kom jag nästan precis hem eftersom coffe ska upp tidigt i morgon och bli rik och berömd på jobbet. sen var det itne så mkt mer. nu ska jag borra ner mig ännu mer i min datastol och inte lyfta på rumpan förns det är läggdags.  just ja en sak till.. när simon berätta om en grupp på facebook var det roligaste på hela dagen " I hate when I'm in the UK and Miley Cyrus call and say, the party is in the USA" hahaha lätt bästa gruppen!
hare göttans! skepp och hojj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0