Amy dimonds pappa tagit klivet, gjort sin dotter slav för livet.

yesyes! idag har det varit en riktigt skön dag att komma tillbaka till skolan efter sportlovet. började med sovmorgon, sen så hade vi prov tillfälle som vi satt och skrev massa prov man failat. efter det var man så hungrig så vi tog och käka lite innan vi drog ner på stan och tog det lite chill med en kaffe på mingel & bar. sen när vi var klar med kaffet och allt skitsnack så gick vi till bowlingen som var så sjukt jävla roligt! det var bara för alla vi som var oseriösa blev bäst bara för vi lalla runt och skruva dom som as, och självklart ska man ha turen och göra världens bästa/snyggaste stirke. det var epic som fan! sen hade vi en lektion efter det när vi bara satt och lyssna. rätt slapp första skoldag va?
nu ska jag bara lyssna klart på en låt sen ska jag glida hem till coffe och chilla lite grann.
Kommer nog ett till inlägg med något roligt tror jag ikväll eller ska man kanske köra en music monday och bjuda er på massa musik? Mm... vi får så kolla senare ikväll så får vi ser vad det blir! nu är låten snart slut och då ska jag tänka på refrängen och sticka iväg, hörs sen!

PEACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0